location-icon

Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok

contacts-icon

+48 85 871 00 49
[email protected]

location-icon

Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok

contacts-icon

+48 85 871 00 49
[email protected]

Smart Pożyczka wyznacza finansowe trendy

Scoring na podstawie big data, wniosek złożony przez smartfona i automatyczna weryfikacja wniosku o pożyczkę – to przykłady fintechowych usług, które spotkamy na Smartpozyczka.pl. Sektor szybkich pożyczek on-line, wspierany przez fintechowe innowacje, zmienia obraz sektora finansowego, a wszystko to z myślą o Generacji Y.

Proste rozwiązania wsparte technologią

Maksymalne uproszczenie procedur pożyczkowych – to cechuje markę Smart Pożyczka. Oferowane tu pożyczki są całkowicie online, a analiza kredytowa odbywa się w czasie rzeczywistym, w pełni automatycznie. Jest to coś, co wyróżnia serwis na tle banków czy tradycyjnych instytucji pożyczkowych, gdzie klient uwikłany zostaje w skomplikowany i długi proces.

 

Chwilówka: dobra alternatywa, a nie drugi wybór

– Już dawno przestaliśmy być drugim wyborem klienta, odprawionego z kwitkiem przez Bank. Jak pokazała niedawna analiza Biura Informacji Kredytowej (BIK), aż 79 proc. klientów firm pożyczkowych posiada czynny kredyt bankowy. Mimo to, gdy potrzebują dodatkowej i szybkiej gotówki, wybierają nas – tłumaczy Edwin Milewski, Prezes Zarządu w firmie Mała Pożyczka, pośrednika marki Smartpozyczka.pl oraz Pozyczkaplus.pl, wyróżnionych tytułem „Instytucja Pożyczkowa Roku 2016”. 

 

Idzie nowe

Smart Pożyczka wychodzi naprzeciw potrzeb pokolenia Millenialsów, zwanych często Generacją Y. To pokolenie osób, które urodziły się w latach 1980-2000. W Polsce jest ich już ponad 11 mln. Z impetem wchodzą na rynek usług finansowych, od którego oczekują przede wszystkim dostępności, szybkości i niezawodności.

– Liczne badania pokazują, że Millenialsi mają bardzo praktyczne podejście do pieniędzy i wydają je znacznie chętniej niż pokolenie ich rodziców. Rzadziej też inwestują je w dobra trwałe, takie jak mieszkanie czy samochód. W korzystaniu z usług finansowych zdecydowanie zniechęca ich nadmiar procedur i obsługa w placówce. Szukają więc prostych, łatwych i dostępnych całkowicie online produktów. Takie są właśnie nasze produkty, coraz częściej wybierane właśnie przez Millenialsów – podkreśla Edwin Milewski, Prezes Zarządu Aventus Group Sp. z o. o.